Οι συνδέσεις των ΗΦΜ στο ESend της A.A.Δ.Ε. είναι πλέον εδώ και αρκετούς μήνες πραγματικότητα. Με γνώμονα και κύριο μέλημά μας πάντα, να εξυπηρετήσουμε τους πελάτες μας και να βοηθήσουμε αυτούς και τους λογιστές τους σε τυχόν προβλήματα που μπορούν να συναντήσουν, εγκαινιάζουμε μια ολοκαινούργια ενότητα στην ηλεκτρονική μας σελίδα που αφορά το κομμάτι του ESend και τις ταμειακές.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ: 19/9/2023

Προστέθηκε βίντεο που δείχνει τα βήματα Δήλωσης Βλάβης της Ταμειακής ηλεκτρονικά από τον κάτοχό της:
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ

Παρακάτω περιγράφεται η διαδικασία δήλωσης βλάβης ηλεκτρονικά από τον χρήστη του ΗΦΜ:

Κάνει εισαγωγή στο ESEND https://www1.gsis.gr/tameiakes/myweb/esend.php

Επιλέγει «Επιχειρήσεις»

Καταχωρεί τους προσωπικούς του κωδικούς (ίδιοι με του taxis) και επιλέγει «Σύνδεση»

Στην κατηγορία «Βοηθητικά» επιλέγει «Νέα δήλωση προσωρινής βλάβης ΦΗΜ (10 ΗΜΕΡΕΣ ΜΑΧ)»

Ανοίγει ένα παράθυρο «Υποβολή νέας δήλωσης προσωρινής βλάβης ΦΗΜ (10 ημέρες το πολύ)», στο οποίο

εμφανίζεται το ΑΦΜ του κατόχου και ζητά να συμπληρωθούν τα πεδία : ΦΗΜ (σειριακός αριθμός) – ΑΦΜ

ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟΥ ΤΕΧΝΙΚΟΥ (ή της επιχείρησης του μεταπωλητή) – ΑΡΙΘΜΟΣ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΟΥ

ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ (αν ο ΦΗΜ μεταφερθεί στον χώρο του τεχνικού).

Τέλος επιλέγει «Υποβολή» και στη συνέχεια κάνει έξοδο από το ESEND

ΟΙ ΤΑΜΕΙΑΚΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ ΠΛΕΟΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΔΕΔΕΜΕΝΕΣ ΣΤΑ ROUTER ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΩΝ Ζ ΣΤΗΝ ΓΓΠΣ!!!

LAN1, LAN2, LAN3 !!!
O καθένας χρήστης ταμειακής μηχανής είναι υποχρεωμένος να συνδέσει την ταμειακή του και να διαπιστώσει ότι η μηχανή στο τέλος του Ζ το έχει διαβιβάσει επιτυχώς και δεν έχει βγάλει κάποια αποτυχία ή λάθος.
Πέρα από τυχόν μηνύματα στην οθόνη ή εκτυπώσεις (ανάλογα το μοντέλο ταμειακής), ο μόνος σίγουρος τρόπος για να επιβεβαιώσει κανεις την επιτυχή αποστολή είναι η είσοδος και ο έλεγχος στο e-send!!!
ΠΙΘΑΝΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΣΕ ΤΥΧΟΝ ΣΦΑΛΜΑΤΑ Ή ΑΠΟΤΥΧΙΕΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ:
ΕΝΕΡΓΕΙΑ 1: ΕΛΕΓΧΩ ΟΤΙ ΤΟ ΚΑΛΩΔΙΟ ΔΙΚΤΥΟΥ ΣΤΟ ROUTER ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ LAN4.
ΕΝΕΡΓΕΙΑ 2: ΚΛΕΙΝΩ ΤΗΝ ΤΑΜΕΙΑΚΗ/ ΑΝΟΙΓΩ ΤΗΝ ΤΑΜΕΙΑΚΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΙΑΚΟΠΤΗ ΟΝ/OFF. ΔΟΚΙΜΑΖΩ ΞΑΝΑ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ.
ΕΝΕΡΓΕΙΑ 3: ΚΑΝΩ ΕΠΑΝΕΚΚΙΝΗΣΗ ΤΟ ROUTER ΚΑΙ ΜΟΛΙΣ ΕΠΑΝΕΛΘΕΙ ΤΟ INTERNET, ΚΛΕΙΝΩ ΤΗΝ ΤΑΜΕΙΑΚΗ/ ΑΝΟΙΓΩ ΤΗΝ ΤΑΜΕΙΑΚΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΙΑΚΟΠΤΗ ΟΝ/OFF. ΔΟΚΙΜΑΖΩ ΞΑΝΑ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ.
ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: ΔΩΣΤΕ ΛΙΓΟ ΧΡΟΝΟ ΣΤΗΝ ΤΑΜΕΙΑΚΗ ΣΑΣ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΣΤΕΙΛΕΙ ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ. ΜΗΝ ΤΗΝ ΑΠΕΝΕΡΓΟΠΟΙΕΙΤΕ ΑΚΑΡΙΑΙΑ ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ ΤΟΥ Ζ.
ΑΝ ΔΕΙΤΕ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΓΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟ/ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΩΡΑΣ ΜΗΝ ΤΗΝ ΣΒΗΣΕΤΕ Ή ΤΗΝ ΔΙΑΚΟΨΕΤΕ. ΟΤΑΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΕΙ Ο ΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΜΕ ΤΟΝ SERVER ΘΑ ΕΠΑΝΕΛΘΕΙ ΜΟΝΗ ΤΗΣ.
ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΕΑΝ ΑΛΛΑΧΘΕΙ Ο ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΡΟΧΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟΥ Π.Χ. ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΓΡΑΜΜΗΣ Ή ΕΑΝ ΑΛΛΑΞΕΙ Ο ΠΑΡΟΧΟΣ Π.Χ. ΑΠΟ COSMOTE ΠΑΤΕ ΣΤΗΝ VODAFONE ΚΤΛ ΚΤΛ
ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΑ ΚΑΛΩΔΙΑ!!! ΝΑ ΕΛΕΓΧΕΤΕ ΟΤΙ ΕΧΕΤΕ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙ ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΚΑΛΩΔΙΟ!!!!

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΠΟΚΤΗΣΗΣ AES KEY

ΤΡΟΠΟΙ ΑΠΟΚΤΗΣΗΣ AES KEY

Προς λογιστές & πελάτες:
Για να λάβουμε τον κλειδάριθμο(AES key) της σύνδεσης της ταμειακής με την ΑΑΔΕ βρίσκεται στο παρακάτω link:

https://www1.gsis.gr/tameiakes/myweb/esend.php

1- Πατάμε στο κουμπί ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
2- Πληκτρολογούμε το όνομα_χρήστη και τον κωδικό_πρόσβασης του TAXISNET
3- Πατάμε στην επιλογή ΕΑΦΔΣΣ_και_ΤΑΜΕΙΑΚΕΣ
Το σύστημα μας εμφανίζει τον κλειδάριθμο_AESkey
Ο κωδικός AES key είναι μοναδικός για κάθε ταμειακό σύστημα, δηλαδή σε μια επιχείρηση με περισσότερες από μία ταμειακές/ΦΜ, στο πιο πάνω σύνδεσμο ο πελάτης θα βρει κάθε μηχανή με το δικό της AES key, και έχει μέγεθος 64 χαρακτήρων.

ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΑΡΑΚΑΜΨΗΣ ΧΑΛΑΣΜΕΝΟΥ S.TXT AΡΧΕΙΟΥ

Κάποιες φορές, κάτω υπό συνθήκες, υπάρχει περίπτωση κατά την αποστολή δεδομένων στο ESend να μην διαβιβαστούν τα απαραίτητα αρχεία σωστά με πρακτικό αποτέλεσμα, η μηχανή να μην μπορεί να επικοινωνήσει και να στείλει περαιτέρω Ζ στον server. Ενδεικτικά, ο χειριστής της ΗΦΜ μπορεί να δεί στην οθόνη ή στο κάτω κάτω μέρος της χαρτοταινίας τυπωμένο κατά την αποστολή του Ζ μηνύματα λάθους όπως: π.χ. “S.TXT ERROR”, “S FILE MISSING” “CREATING S FILE…CREATING S FILE…CREATING S FILE… (ατέρμονα)” ή κάποιον αριθμητικό κωδικό σφάλματος π.χ. “ERROR 153”.
Τα παραπάνω αποτελούν παραδείγματα διαφορετικών μοντέλων και είναι ενδεικτικά, κάθε μοντέλο ταμειακής πετάει δικούς του κωδικούς σφάλματος, καλό είναι πάντα σε τέτοιες περιπτώσεις να μιλάτε με τον εξουσιοδοτημένο τεχνικό σας για περισσότερες πληροφορίες και καθοδήγηση.

Στην σελίδα https://www1.gsis.gr/tameiakes/myweb/esend.php επιλέγουμε «Επιχειρήσεις»

Εισάγουμε τα στοιχεία εισόδου του Taxis

Επιλέγουμε «ΕΑΦΔΣΣ – Ταμειακές – Διόρθωση ΑΜΔΙΚΑ – AES KEY – Εταιρεία συντήρησης»

Επιλέγουμε την μηχανή που θέλουμε και από το μενού που εμφανίζεται επιλέγουμε “Παράκαμψη χαλασμένου s_txt“

Γράφουμε 1234 στο popup που μας εμφανίζεται και ΟΚ