Με γνώμονα την μοναδικότητα του κάθε πελάτη προσφέρουμε μια γκάμα επιλογών υποστήριξης ξεχωριστά, σχεδιασμένη ανάλογα των αναγκών κάθε πελάτη ξεχωριστά.
HELPDESK
Ένα απλό σημείο επαφής για όλες τις τυχόν ανάγκες για υποστήριξη. Εκπαιδευμένοι συνεργάτες λύνουν θέματα (τηλεφωνικά) που αφορούν το software και το hardware. Τεχνικός αναχωρεί για επίλυση σε περίπτωση που η αποκατάσταση δεν είναι δυνατή.
SERVICE
Ποιοτική τεχνική υποστήριξη για όλη την γκάμα των προϊόντων που εμπορευόμαστε και μετά το πέραν της εκάστοτε εγγύησης. Υψηλού επιπέδου service, με επίλυση προβλημάτων επί τόπου, είτε στον χώρο του πελάτη είτε στις εγκαταστάσεις μας.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Από την πολύχρονη εμπειρία μας διαπιστώσαμε ότι το θέμα της εκπαίδευσης, ο σωστός χειρισμός μηχανών και προγραμμάτων είναι από τα πιο σημαντικά ζητήματα. Έτσι αφιερώνουμε ένα μεγάλο κομμάτι στην εκπαίδευση των υπαλλήλων σας ανάλογα με τις βαθμίδες ιεραρχίας , όπου ανάλογη είναι και η εκπαίδευση.